Збільшуються загрози нафтових розливів, оскільки російські танкери відмовляються від послуг данських лоцманів, повідомляє Bloomberg.

Кожен п'ятий тіньовий танкер з Росії проходить без супроводу лоцманів.

Танкери, що належать тіньовому флоту Росії і транспортують нафту через ризиковані протоки Данії, все частіше починають ігнорувати послуги лоцманів. Це веде до зростання ймовірності нафтових розливів поблизу узбережжя цієї країни.

Цю інформацію передає агентство Bloomberg.

З квітня по червень 20% танкерів "тіньового флоту", які перевозили нафту рф через данські протоки, відмовилися від допомоги спеціалістів, які добре знають місцеві води.

Згідно з інформацією Bloomberg і Danwatch, цей індекс підвищився на 4% у річному вимірі.

Шляхи, якими щоденно курсирують пороми та інші види морського транспорту, можуть виявитися досить непростими для навігації, оскільки в цих водах зустрічаються численні мілини, потужні течії та варіюються глибини.

Згідно з рекомендаціями Міжнародної морської організації, використання лоцманів є стандартною практикою вже протягом багатьох років, що сприяє запобіганню серйозним розливам нафти.

Проте західні санкції, які обмежують доступ москви до світового танкерного флоту, росія все частіше покладається на флот старіших суден, які погано обслуговуються і мають невідомих власників та сумнівне страхування.

На сьогоднішній день ці танкери становлять основну частину транспортування російської нафти, і саме вони ухиляються від послуг лоцманів.

З початку 2023 року з Балтійського моря вийшло майже 1200 танкерів, що перевозили російську нафту, і частка суден "тіньового флоту" в цьому обсязі невпинно зростала. Протягом трьох місяців до кінця липня шість із десяти перевезень здійснювали танкери з "тіньового флоту", що є значним зростанням у порівнянні з чотирма з десяти у першому кварталі 2023 року.

Протягом травня-липня кожне п'яте судно відмовлялося від допомоги данських лоцманів. Для порівняння, у той же період минулого року цей показник становив лише одне судно з двадцяти.

Якщо Копенгаген введе обов'язковий лоцманський супровід, це може призвести до загострення відносин з Москвою та зруйнувати ключове джерело світового постачання нафти.

Related posts