Українців обманювали завищеними цінами: їм доводилося платити більше, ніж потрібно.

На Житомирщині комунальне підприємство встановило завищені тарифи на холодну воду та каналізацію. Про це свідчать результати перевірки, проведеної Держпродспоживслужбою.

Фахівці Держпродспоживслужби на запит споживачів провели позапланову перевірку одного з комунальних підприємств, що надає послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.

Виявилося, що компанія визначила тарифи для населення з порушенням діючих норм законодавства.

"В результаті проведення позапланової перевірки державного контролю було виявлено, що чинні тарифи на комунальні послуги не відповідають вимогам актуального Порядку встановлення тарифів на централізоване водопостачання і водовідведення", - зазначено у повідомленні.

Підприємство зобов'язали усунути порушення та привести у відповідність розрахунок тарифів на комунальні послуги.

Українцям повідомили, що якщо тарифи, встановлені комунальними службами, є завищеними, вони мають право ініціювати перевірку. Для цього потрібно надіслати заяву, в якій слід вказати адресу та назву підприємства, а також додати докази порушення, такі як квитанції або платіжні документи.

"У разі порушення своїх прав споживачам слід подати оформлене звернення до місцевого підрозділу Держпродспоживслужби за адресою свого проживання", - повідомили громадянам.

Раніше портал Знай повідомляв, помилилися при оплаті комуналки: як повернути гроші.

Наш портал також повідомляв, що українці можуть не хвилюватися про комунальні платежі до весни: їм буде надана фінансова підтримка та паливні ресурси під час опалювального сезону.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, з квитанціями повна несподіванка: українцям розповіли про комуналку, ви робили неправильно.

Related posts