До кінця 2025 року у Миколаєві планують провести ремонт Варварівського мосту за ₴57,2 млн.

Миколаївська обласна служба з питань відновлення та розвитку інфраструктури оголосила тендер на обслуговування Варварівського мосту до завершення 2025 року.

Тендер було оприлюднено в системі публічних закупівель ProZorro, як повідомляє "МикВісті".

До 20 грудня 2025 року підрядник, який виграв тендер, зобов'язаний здійснити ремонт мосту за 57,2 мільйона гривень.

Першочерговим завданням підрядника є виконання робіт із демонтажу елементів мосту: зняти існуюче асфальтне покриття дорожнього одягу та тротуарів, демонтувати наявне барʼєрне огородження, деформаційні шви, перила, бортовий камінь, водовідвідні трапи та опори освітлення. Після цього переможець тендеру має відновити всі демонтовані елементи.

У рамках тендеру передбачено ремонт опор мосту та залізобетонних прогонових балок. Підрядник зобов'язаний відновити пошкоджене бетонне покриття опор та забезпечити їх захист від подальшої корозії.

Крім відновлення самого мосту, тендер включає усунення пошкоджень земляного покриття, виправлення розривів та зміцнення берегової лінії.

Нагадаємо, що на засіданні 13 жовтня Уряд прийняв рішення про передачу Інгульського та Південнобузького (Варварівського) мостів у Миколаєві в державну власність. Після цього заступник міністра інфраструктури України Мустафа Найєм повідомив про стан проєкту об'їзного мосту навколо Миколаєва та озвучив плани щодо ремонту Варварівського та Інгульського мостів.

Варварівський міст у Миколаєві, який є частиною міжнародної траси М-14 "Одеса — Мелітополь — Новоазовськ", наразі перебуває в аварійному стані. У лютому 2020 року розпочався процес передачі мосту з комунальної власності міста на баланс "Укравтодору", але цей процес досі не завершено. Основною перешкодою є вимога Міністерства фінансів до Миколаєва надати вартість реконструкції мосту для його прийняття до державної власності. Для цього місту потрібно провести експертизу та замовити проектно-кошторисну документацію ремонту, що коштує близько 20 мільйонів гривень. Мер Миколаєва Олександр Сєнкевич зазначив, що бюджет міста не має достатніх коштів для покриття цих витрат.

Президент Володимир Зеленський також обізнаний про необхідність ремонту Варварівського мосту. У липні 2019 року він зазначив, що вирішення цієї проблеми є першочерговим завданням для губернатора. Через чотири місяці, під час брифінгу в Очакові, Зеленський знову підняв це питання, змусивши тодішнього губернатора Миколаївської області Олександра Стадника пообіцяти завершити ремонт мосту до кінця 2020 року.

Питанням передачі Варварівського мосту також зайнялася депутатка Миколаївської міської ради Тетяна Домбровська. У липні 2021 року вона ініціювала нараду за участю міністра інфраструктури Олександра Кубракова, представниками Міністерства фінансів, "Укравтодору" та міської ради, аби розібратися у питанні передачі мосту. Однак і це не дало результату, оскільки через два місяці питання так і не було вирішено. Водночас, в "Укравтодорі" повідомили, що питання про виділення грошей на ремонт Варварівського мосту розглянуть тільки після його передачі в держвласність.

Протягом останнього часу на мосту сталося кілька поломок. Перша мала місце 6 грудня, друга — 20 грудня. Тоді "ЕЛУ автодоріг" повідомили про аварійну ситуацію з конструкцією частини Варварівського мосту. Третій транспортний колапс стався через поломку частини Варварівського мосту 2 лютого. Четверта аварійна поломка відбулася 5 квітня, коли на Варварівському мосту виявили відійшлу металеву пластину.

Також раніше повідомлялося, що після закінчення ремонтних робіт на Варварівському мосту, на ньому запустять реверсивний рух для транспорту.

Related posts