Одним із лідерів за запасом ходу стала новинка від Skoda – їхній найекономічніший електричний кросовер Elroq.
Skoda показала електричну модель, що мала б допомогти бренду стати головним гравцем на європейській арені електромобілів. Skoda Elroq -- це новий повністю електричний кросовер, який обіцяє поєднати найновішу філософію дизайну бренду з великим запасом ходу, доступністю та практичністю.
Деталі можна перефразувати як "елементи" або "аспекти". Якщо ви маєте на увазі щось конкретне, будь ласка, уточніть, і я зможу надати більш детальну допомогу!
Цей автомобіль має більші розміри в порівнянні з Volkswagen ID.3, адже він довший, вищий і ширший, при цьому обидва моделі спільно використовують платформу MEB. Його ціна приблизно така ж, стартуючи від 33 000 євро на деяких ринках. Основна версія, названа Elroq 50, обладнана акумулятором ємністю 55 кіловат-годин, з корисною ємністю 52 кВт-год, і має один електродвигун потужністю 168 кінських сил, що приводить в рух задні колеса. Цей кросовер здатен розігнатися до 100 км/год за 9 секунд.
Ця основна версія пропонує запас ходу на рівні 370 км згідно з стандартами WLTP. Якщо цього не вистачає, можна розглянути модель Elroq 60, яка має акумулятор з чистою ємністю 59 кВт/год і забезпечує 400 км пробігу. Додатково, вона обладнана більш потужним двигуном на 204 кінські сили, що дозволяє зменшити час розгону до 8,5 секунд.
Вершинна модель Elroq 85 оснащена акумулятором потужністю 77 кВт/год, що забезпечує їй можливість проїжджати до 560 км на одному заряді. Її єдиний задній електродвигун генерує 282 кінських сили, що дозволяє автомобілю розганятися до 100 км/год всього за 6,6 секунди. Якщо ви прагнете до повного приводу, вам слід буде дочекатися моделі Elroq 85X, яка має той же акумулятор, але з більш потужною конфігурацією з двома двигунами, що видають 300 кінських сил. Skoda поки що не оголосила дату виходу цієї версії.
Швидкість заряджання визначається характеристиками акумулятора. Акумулятори з різними показниками потужності забезпечують різний час, необхідний для зарядки до 80%: 25, 24 та 28 хвилин відповідно.
Elroq представляє свій новий сімейний дизайн Skoda, відомий як Tech Deck Face. Ця модель має унікальну дворівневу структуру, де денні ходові вогні розташовані вгорі, а окремі фари – внизу. Таке рішення не лише надає автомобілю елегантного вигляду, але й сприяє зниженню коефіцієнта аеродинамічного опору до 0,26, що є трішки кращим за 0,263 у VW ID.3, незважаючи на те, що Elroq є вищим автомобілем.
Хоча Elroq відноситься до класу компактних кросоверів, у салоні забезпечено достатньо простору для ніг і голови пасажирів. Багажник має об'єм 470 літрів, який можна розширити до 1580 літрів, складівши задні сидіння.
У дверях водія також є парасолька, а скребок для льоду, що входить у комплект, також служить для вимірювання зносу шин. 13-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи доповнюється рядом фізичних кнопок швидкого доступу під ним, а бортовий голосовий помічник під назвою Laura працює на базі ChatGPT, тому він повинен мати можливість "відповідати на загальні запитання".
Раніше Mazda нарешті представила свій перший повноцінний електромобіль, седан EZ-6. Розроблений у партнерстві з китайським виробником Changan, він випускається як у повністю електричній версії, так і у версії збільшеним радіусом дії (EREV).