"Сексуалізація стрункості" і відмова від моделей плюс-сайз. Тривожне повернення до нульового розміру.
Тільки в колекції Chanel цього сезону представлені кілька моделей для плюс-сайз та середніх розмірів.
Експерти модної індустрії висловили занепокоєння у зв'язку зі зниженням досягнутого прогресу в сфері інклюзивності розмірів. 8 жовтня Vogue Business опублікував звіт про інклюзивність розмірів на весну/літо 2025 року, в якому зазначається: "Ми спостерігаємо тривожне повернення до використання надто худих моделей" і фіксуємо "стагнацію в зусиллях з досягнення інклюзії розмірів на подіумах Нью-Йорка, Лондона, Мілана та Парижа", про що повідомляє The Guardian.
Цього місяця 8763 образів, було представлено на 208 показах колекцій жіночого одягу:
У Мілані 98% образів були представлені на моделях стандартного розміру. Але Vogue Business повідомив, що деякі показники середнього розміру були спотворені брендами, які представили чоловічі колекції на мускулистих чоловіках, тож це створило враження, більшого різноманіття розмірів, ніж воно є насправді.
Цього сезону Chanel включили декількох моделей плюс-сайз і середніх розмірів, однак інші модні будинки - ні. Проте переважно нові модні бренди підтримали різноманітність типів моделей на подіумі та зробили свій внесок у просування інклюзивності, як до прикладу Karoline Vitto та Ester Manas.
Vogue Business також зазначив, що сьогодні спостерігається "гламуризація худорлявості", яка стала наслідком використання препарату Ozempic. Хоча цей засіб спочатку був розроблений для лікування діабету, багато голлівудських зірок і інших знаменитостей почали застосовувати його як засіб для зниження ваги. В міру того, як популярні особистості схудли, навіть моделі стандартних розмірів відчувають тиск до зменшення своїх обсягів.
"Зменшення розмірів відбувається в усіх аспектах, включаючи моделі стандартних розмірів," — підкреслила кастинг-директорка Хлоя Розолек.
У 2017 році компанії Kering (до неї належать Gucci і Balenciaga) та LVMH (власники брендів Louis Vuitton і Dior) об'єднали зусилля та підписали хартію, що спрямована на захист добробуту моделей. Одним із результатів хартії стало введення заборони на участь у показах моделей з нульовим розміром і моделей молодших за 16 років. Але вже у 2019 році Kering підвищив мінімальний вік моделей до 18 років.
Однак цього сезону в Мілані 16-річна Сандей Роуз Кідман Урбан, дочка Ніколь Кідман і Кіта Урбана, стала обличчям показу Miu Miu. Тим часом кілька моделей, які зайняли провідні позиції, були молодші за 21 рік і мали розмір одягу нуль.