Ferrari проводить випробування свого дебютного електричного автомобіля (ФОТО)
Перша повністю електрична модель від Ferrari повинна дебютувати в 2025 році, але компанія, як і раніше, мовчить про її дизайн і позиціонування на ринку. Тим не менш, свіжі шпигунські знімки з Маранелло показують те, що, мабуть, є раннім мулом для майбутнього електромобіля, в якому використовуються попередні компоненти, отримані від моделей Ferrari та Maserati. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на огляд Carcoops .
Тестування електромобіля Ferrari, зображення: Carcoops
Це класичний хід на ранній стадії випробувань - маскування нових силових агрегатів та шасі під модифікованою оболонкою, щоб зберегти остаточний дизайн у таємниці та не допустити поширення чуток.
Мул нагадує купе-кросовер, перетворений на величезний спортивний хетчбек, який об'єднує п'ятидверний кузов позашляховика Maserati Levante з великими колесами та заниженою підвіскою. Використання кузова Levante може свідчити про те, що Ferrari розглядає можливість експериментів з платформами, подібними до позашляховиків, але агресивна занижена посадка вказує на те, що їхні амбіції спрямовані на щось набагато продуктивніше — екстремальний кросовер або справжній суперкар.
Оскільки цей автомобіль розроблений для тестування, багато аспектів його зовнішнього вигляду не є критично важливими. Проте світлодіодні фари виглядають так, наче вони запозичені з Ferrari Roma, тоді як передній бампер оснащений повітрозабірниками у стилі BMW M2. Ці елементи, ймовірно, призначені для забезпечення додаткового охолодження потужних електродвигунів та акумуляторних систем.
Проте, деякі захоплюючі деталі привертають увагу. Чотирьохтрубні вихлопні системи виглядають суто декоративно, що вказує на наявність повністю електричної трансмісії. Яскраві жовті наклейки з блискавками на боках кузова ще більше підсилюють припущення про електричну природу автомобіля, поряд із цілковито закритими передніми ґратами, що є очевидним знаком того, що цьому електромобілю не потрібен звичайний повітрозабірник для охолодження двигуна внутрішнього згоряння.
Великі колеса з великим діаметром, оснащені шинами Pirelli, вимагали внесення змін до колісних арок Maserati. Для забезпечення ширшої колії були додані пластикові розширення, що відповідають характеристикам продуктивного повнопривідного систему. Ця система, ймовірно, використовує два або навіть три двигуни, щоб зберегти високу маневреність та потужність, за які славиться Ferrari.
Ferrari поки що не розголошує інформації про дизайн кузова та технічні характеристики свого дебютного електромобіля, залишаючи можливість для будь-яких варіантів — від родстера та суперкара до гранд-турера чи навіть кросовера на зразок Purosangue з можливими лише двома дверима. На даний момент, ваші здогадки нічим не відрізняються від наших.
"Неназване джерело з внутрішнім знанням питання нещодавно повідомило, що вартість електромобіля становитиме понад €500,000 ($535,000), що фактично робить його нішевою пропозицією. Те ж джерело припустило, що другий електромобіль вже знаходиться на ранніх стадіях розробки, хоча дата його запуску ще не близька", - зазначають у Carcoops.